SELAMAT DATANG KE BLOG 9W2HSM (Nine Whiskey Two Hotel Sierra Mike)!

Just for City Zack

Tuesday, July 21, 2009

BERSAMA KELUARGA RADIO AMATUR DI AIR PAPAN,MERSING

"DALAM KENANGAN"

PERKEMAHAN KELUARGA RADIO AMATUR TELAH DI ADAKAN DI AIR PAPAN BEACH RESORT, PERKEMAHAN DI HADIRI OLEH KELUARGA PAK JAINI 9W2JM DARI KUALA LUMPUR,DAN DISERTAI OLEH 4 KELUARGA RADIO AMATUR DARI DAERAH SEGAMAT.

Di hari perkemahan tersebut, Biras kepada 9W2JM Saudara SWAL Kemal telah terseliuh kaki, mujur berhampiran tapak perkemahan ada seorang Mak Cik yang mahir mengurut kaki. Alhamdulillah sekali urut kaki Saudara Swal Kemal telah sembuh.
Lima orang 'Panglima' bujang terlajak terdiri daripada 9W2MOR, 9W2HSM, SWAL KEMAL, 9W2CDJ dan 9W2JM.
Yang seronok berkemah kat Air Papan ni kawasan perkemahan penuh dengan Pokok Kelapa.Apa lagi kembung minum air kelapa. Saudara ESA sungguh Mahir memilih buah kelapa muda.

Rupa-rupanya 'Panglima' diatas telah di tawan.sedikit terkilan, Gambar keluarga Pak Jaini dari Kuala Lumpur tidak ada dalam simpanan saya. Kalau Pak Jaini ada gambar boleh lah e mailkan pada saya.


Pada hari kedua Perkemahan ,Saudara ESA dari SAJ Segamat , bersama-sama keluarga turut menyertai kami. Kelewatan keluarga ESA menyertai kami disebabkan mengambil anak di KLIA. Terima Kasih Saudara ESA walaupun banyak hal tetapi tetap dapat menyertai kami.

No comments:

Post a Comment