SELAMAT DATANG KE BLOG 9W2HSM (Nine Whiskey Two Hotel Sierra Mike)!

Just for City Zack

Thursday, July 16, 2009

HARI INI ADA KEJUTAN BUAT SAYA

Hari ini seperti biasa tiada tugasan, masih berpeluang meng 'Edit post" saya yang mana terdapat kesilapan.ya lah kekadang jari saya lebih laju dari otak. tersasar taipan saya dibuatnya,

Dalam masa saya mencari bahan-bahan sokongan untuk blog ini.sempat saya singgah kat blog 9W2ABW. tertarik saya dengan maklumat tentang ke gunaan Hand Phone. dan juga Counter yang terdapat di blog Pak Wahab. tergerak di hati untuk meng 'Edit" counter saya.

Lalu saya pun meng 'access ' Laman web. tersebut, adalah empat ke lima kali saya keluar masuk ke web tersebut. Tiba-tiba skrin Monitor saya mengelip dan siren berbunyi..dan berkelip lah satu Notis berbunyi " CONGRATULATION, YOU ARE THE 200,000,000 VISITOR AND YOU ARE ENTITTLE THE WINNING PRIZE of USD 286,000" Click to claimed your Prize.

Tergamam saya di buatnya, lalu saya terus klik untuk claim price, di tanya saya untuk pilihan cara menerima hadiah samada untuk di masukkan ke account credit card atau cheque . Saya memilih cheque, maka terpaksalah saya memberi alamat surat menyurat saya.

Di samping itu saya layak untuk seumur hidup untuk bermain LOTTO di USA.dengan hanya memilih 6 angka. lalu di minta nya email saya untuk pemberitahuan keputusan.

Saya tak pasti sama ada semua itu benar atau tidak. walau bagaimana pun hati saya masih berdebar-debar di buatnya. Kita tunggu dan lihat.

Mungkin benar sebab dia tidak meminta no Credit Card saya. atau demand sebarang pembayaran.

Kejutan kedua pada malam tadi apabila XYL saya bertanya macam mana nak access blog saya. saya kata senang aje. http://hassnan5.blogspot.com/ atau 9W2HSM atau hasnan ibrahim. Maka saya tunjuklah satu persatu cara-cara untuk access ke blog saya.

Alangkah terkejutnya saya adabila mendapat tahu saya pemenang 1,000,000 km shell hadiah wang tunai RM300.

Tapi bila semak balik NIRC atau Kad Pengenalan rupa-rupanya Nama sama orang nya lain.......satu dah melepas.

No comments:

Post a Comment